Πολιτική Ξενοδοχείου Γλαρέντζα

 Ο επισκέπτης / χρήστης των σελίδων και των υπηρεσιών του δικτυακού τόπου www.glarentzahotel.gr (εφεξής ο “Δικτυακός Τόπος”) οφείλει να διαβάσει προσεκτικά το παρόν και σε περίπτωση διαφωνίας με τους αναγραφόμενους όρους οφείλει να μην κάνει χρήση του. Ειδάλλως τεκμαίρεται ότι αποδέχεται τους όρους του παρόντος και παραχωρεί την ανεπιφύλακτη συναίνεσή του στο σύνολό τους.

ΓΕΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ

Ελαχίστη προκαταβολή είναι η αξία μιας διανυκτέρευσης.
Το ξενοδοχείο διατηρεί το δικαίωμα να ζητήσει εξόφληση της διαμονής με την άφιξη.

ΚΡΑΤΗΣΕΙΣ ΜΕ ΜΗ-ΕΠΙΣΤΡΕΨΙΜΗ ΤΙΜΗ

Για μη επιστρέψιμες χρεώσεις η κάρτα σας θα χρεωθεί ολόκληρο το ποσό της κρατήσεως την ημέρα της κρατήσεως και επιβεβαίωσης της κράτησης και το ποσό αυτό δεν είναι επιστρέψιμο! Σε περίπτωση αλλαγής, ακύρωσης, μη εμφάνισης, θα χρεωθείτε με το συνολικό ποσό της κράτησης.

ΚΡΑΤΗΣΕΙΣ ΜΕ ΕΠΙΣΤΡΕΨΙΜΗ ΤΙΜΗ

( Άρθρο 8 του ν. 1652/30-10-1986 (ΦEK 167 A’) κανονισμός σχέσεων πελατών- ξενοδοχείων)

Σε περίπτωση ακύρωσης ο πελάτης θα χρεωθεί :

0% της συνολικής αξίας αν η ακύρωση γίνει τουλάχιστον 21 ημέρες πριν την ημερομηνία άφιξης.

30% της συνολικής αξίας της κράτησης αν ακυρωθεί η κράτηση σε λιγότερο από 21 ημέρες από την αναμενόμενη ημερομηνία άφιξης.

100% της συνολικής αξίας της κράτησης αν δεν εμφανιστεί ο πελάτης (non show) ή για ακύρωση την ημέρα άφιξης.

100% της συνολικής αξίας της κράτησης αν γίνει πρόωρη αναχώρηση, χωρίς έγκαιρη προειδοποίηση και σύμφωνη γνώμη του ξενοδοχείου.

Για την ισχύ της κράτησής σας, θα πρέπει να καταβληθεί εκ των προτέρων μια προκαταβολή 30% από το συνολικό ποσό. Αυτό γίνεται με χρέωση της πιστωτικής σας κάρτας ή με κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό.

Μόλις ολοκληρωθεί η κράτηση σας, θα λάβετε με e-mail ένα μήνυμα κειμένου όπως και μέσω των ιστοχωρων όπου μπορείτε να κάνετε κράτηση.
Εάν δεν έχετε λάβει e-mail επιβεβαίωσης της κράτησής σας, πιθανόν να έχετε γράψει την ηλεκτρονική διεύθυνσή σας λάθος. Παρακαλούμε ελέγξτε ξανά τη διεύθυνση του e-mail σας, πριν ολοκληρώσετε την κράτησή σας. Επίσης, σε μερικές περιπτώσεις το e-mail επιβεβαίωσης μπορεί να καταλήξει στον φάκελο με τα spam. Εάν δεν λάβετε επιβεβαίωση, παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας.

ΚΑΝΟΝΙΚΗ ΤΙΜΗ (ΚΑΝΟΝΙΚΗ ΧΡΕΩΣΗ)

Για ακυρώσεις τουλάχιστον 21 ημέρες πριν την άφιξη σας, δεν υπάρχει καμία χρέωση. Οι προκαταβολές για κρατήσεις που ακυρώνονται έως και 21 ημέρες πριν την

άφιξη, επιστρέφονται κανονικά (το ποσό της προκαταβολής μείον ταχυδρομικά, έξοδα τράπεζας, ή online πύλης επεξεργασίας πληρωμών, εάν υφίστανται).

Για ακυρώσεις ή αλλαγές αργότερα, θα χρεωθείτε με 30% του συνολικού ποσού της κράτησης. Το υπόλοιπο ποσό θα χρεωθεί στην κάρτα σας ή μέσω τραπεζικής καταβολής

τέσσερις ημέρες πριν την άφιξη σας. Στην περίπτωση μη εξόφλησης του υπολοίπου ποσού 4 ημέρες προ της άφιξης, θα χρεώνεται κατ’ ελάχιστο το ποσό της προκαταβολής και η κράτηση θα ακυρώνεται.

Σε περίπτωση αναχωρήσεως σας νωρίτερα από τη συμφωνημένη ημερομηνία, χωρίς έγκαιρη προειδοποίηση και σύμφωνη γνώμη με έγγραφη δήλωση μέσω μηνύματος ηλεκτρονικού ταχυδρομείου του ξενοδοχείου, θα χρεωθείτε με το 100% του ποσού της κράτησης. Επίσης με το 100% του ποσού της κράτησης θα χρεωθείτε σε περίπτωση που δεν εμφανιστείτε (non show) ή για ακύρωση την ημέρα άφιξης.

Δεκτές πιστωτικές κάρτες MasterCard, VISA, American Express, κλπ καθώς και κάρτες άμεσης ανάληψης. Εάν δεν έχετε πιστωτική ή χρεωστική κάρτα ή δεν θέλετε να χρησιμοποιήσετε το ασφαλές σύστημα πληρωμών μας, μπορείτε να έρθετε σε επαφή με το τμήμα κρατήσεων του ξενοδοχείου μας στο τηλέφωνο 2623092397 ή μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, προκειμένου να σας σταλεί ο αριθμός τραπεζικού λογαριασμού μας και να πραγματοποιηθεί η κράτηση.

Διαδικασία ακύρωσης

Σε περίπτωση ακύρωσης παρακαλώ επικοινωνήστε με το ξενοδοχείο, είτε μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, είτε μέσω της φόρμας επικοινωνίας του συστήματος κρατήσεων και να ζητήσετε την ακύρωση της κράτησής σας δίνοντας τον αριθμό της κράτησής σας.

ΕΙΔΙΚΕΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΕΣ ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ

Σε περίπτωση ειδικής οικονομικής προσφοράς, οι οποίες εκδίδονται από το γραφείο κρατήσεων του ξενοδοχείου και σας αποστέλλονται μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου δεν προβλέπεται επιστροφή χρημάτων.

ΑΦΙΞΗ – ΑΝΑΧΏΡΗΣΗ

Ώρα Άφιξης: 15.00 - 23:59 της ημέρας άφιξης (Check-in),

Ώρα Αναχώρησης : κατόπιν της άφιξης και έως τις 11.00 της ημέρας αναχώρησης

(Check-out).

(Διαφορετικές ώρες άφιξης και αναχώρησης είναι δυνατόν να πραγματοποιηθούν μετά από αίτημα σας και εφόσον αυτό είναι εφικτό).

Αναχώρηση μέχρι τις 18.00 επιβαρύνεστε με το μισό ποσό μίας ημέρας διαμονής. Αναχώρηση μετά τις 18.00 επιβαρύνεστε με ολόκληρο το ποσό μίας ημέρας διαμονής.
Για την καλύτερη εξυπηρέτησή σας, εάν πρόκειται να φτάσετε αργά ή πολύ νωρίς, σας συμβουλεύουμε να μας ενημερώσετε εκ των προτέρων, χρησιμοποιώντας το πεδίο Σχόλια στη φόρμα κράτησης ή στη φόρμα επικοινωνίας.

ΠΡΟΣΟΧΗ !!! Η καθυστέρηση αναχώρησης κάποιου δωματίου, κατόπιν συνεννόησης με την Reception, μεταξύ 11:00-18:00 έχει επιπλέον χρέωση 50% της ημερήσιας τιμής του δωματίου και 100% μετά τις 18:00.

H ημέρα της άφιξης υπολογίζεται ολόκληρη ως προς το ενοίκιο, ανεξάρτητα από την ώρα άφιξης.

Εάν το δωμάτιο έχει κρατηθεί από άλλο πελάτη, ο ξενοδόχος έχει το δικαίωμα να απομακρύνει τα πράγματά σας.

ΑΠΟΖΗΜΙΩΣΗ ΜΗ ΕΜΦΑΝΙΣΗΣ

Για περιπτώσεις μη εμφάνισης και όταν η κράτηση έχει εξασφαλιστεί/επιβεβαιωμένες κρατήσεις μέσω προκαταβολής, ή έχει γίνει προεξόφληση ή προέγκριση πιστωτικής κάρτας, το δωμάτιο παραμένει στη διάθεση σας μέχρι τις 23:59 της προγραμματισμένης ημέρας άφιξης. Η μη άφιξη του πελάτη, η οποία είναι μετά το χρονικό διάστημα που αναφέρεται στην Ώρα Άφιξης, ορίζεται ως Μη Εμφάνιση και κατά συνέπεια οποιαδήποτε προκαταβολή ή εξόφληση έχει πραγματοποιηθεί χάνεται και πλέον το δωμάτιο θεωρείται ελεύθερο και στην διάθεση του τμήματος κρατήσεων. Σε περίπτωση μη εμφάνισης, υποχρεούστε να καταβάλετε αποζημίωση που ισούται με ολόκληρο το ποσό του μισθώματος όλων των υπολοίπων ημερών της κράτησης.

Το ξενοδοχείο δεν θα τηρήσει καμία κράτηση που δεν τηρεί τις παραπάνω προϋποθέσεις.

ΠΡΩΙΝΟ

Σερβίρεται 07:30 - 11:00 πλούσιο πρωινό σε μπουφέ.

ΥΠΟΔΟΧΗ

Η Reception λειτουργεί 24 ώρες.

ΚΡΑΤΗΣΕΙΣ

Το γραφείο κρατήσεων λειτουργεί 11:00 -15:00 καθημερινά.

ΠΑΙΔΙΑ

Παιδιά -Βρέφη κάτω των 2 ετών διαμένουν δωρεάν και υπάρχει η δυνατότητα παροχής παρκοκρέβατου κατόπιν ζήτησης και βάσει διαθεσιμότητας. Παιδί 2-5 ετών μπορεί να διαμείνει σε δίκλινο δωμάτιο στο κρεβάτι των γονέων χωρίς επιπλέον χρέωση, κατόπιν ενημέρωσης.

Πολιτική Πρόσβασης Ατόμων με Αναπηρία (ΑμεΑ): Το Glarentza Hotel είναι 100% συμβατό με το νόμο για την πρόσβαση ατόμων με κινητικά προβλήματα. Προσφέρουμε τρία προσβάσιμα δωμάτια στο ξενοδοχείο, καθώς και προσβάσιμες τουαλέτες στον χώρο εστιατορίου και σαλονιού. Βεβαιωθείτε ότι θα μας ενημερώσετε σχετικά με τις προσωπικές ανάγκες προσβασιμότητας στην ενότητα των παρατηρήσεων της ηλεκτρονικής φόρμας κράτησης ή μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ή καλώντας μας απευθείας στο +30 2623092397 μετά την πραγματοποίηση της κράτησης.

ΑΔΥΝΑΜΙΑ ΔΙΑΘΕΣΗΣ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ

Στην περίπτωση που το ξενοδοχείο αδυνατεί να διαθέσει τα δωμάτια στις ημερομηνίες που έχουν συμφωνηθεί λόγω μηχανικού, ηλεκτρονικού ή ανθρώπινου λάθους ή σε περιπτώσεις απρόβλεπτων συνθηκών, θα καταβάλλει στον πελάτη την αξία της διαμονής όπως αυτή έχει συμφωνηθεί.

ΜΕΤΑΒΟΛΗ/ ΑΚΥΡΩΣΗ ΚΡΑΤΗΣΕΩΝ ΑΠΟ ΤΟ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΟ

Το ξενοδοχείο διατηρεί το δικαίωμα μεταβολής ή ακύρωσης κρατήσεων, σε περιπτώσεις στις οποίες είναι εμφανές ότι περιέχουν ή προέκυψαν από λάθος, καθώς και όταν ο πελάτης προέβη σε ακατάλληλες ή παράνομες ενέργειες.

Περιορισμός Ευθύνης

Κάθε πελάτης είναι υπεύθυνος καθ' όλη τη διάρκεια της παραμονής του στο ξενοδοχείο για τη φύλαξη σε ασφαλές μέρος των προσωπικών ή/ και πολύτιμων ειδών, χρημάτων κλπ. Υπάρχει δυνατότητα, κατά την άφιξή του πελάτη στο ξενοδοχείο, να τα παραδώσει στην υποδοχή ή στη διεύθυνση του ξενοδοχείου προς φύλαξη, παίρνοντας σχετική απόδειξη προς τούτο. Με αυτή μπορεί να τα παραλάβει κατά την αναχώρησή του ή οποιαδήποτε στιγμή το επιθυμεί. Σε κάθε άλλη περίπτωση το ξενοδοχείο δεν φέρει ευθύνη για τυχόν απώλειά ή καταστροφή τους. Για τα λοιπά αντικείμενα που φέρει μαζί του στο ξενοδοχείο κάθε πελάτης, το ξενοδοχείο απαλλάσσεται από κάθε ευθύνη, αν η ζημιά ή η απώλεια οφείλεται σε αμέλεια του πελάτη ή των λοιπών προσώπων που διαμένουν μαζί του, τον επισκέπτονται ή βρίσκονται στην υπηρεσία του. Επίσης, το ξενοδοχείο δε φέρει ευθύνη, αν η βλάβη, καταστροφή ή η απώλεια οφείλεται σε ανώτερη βία (σεισμός, πυρκαϊά κλπ) ή στην ιδιάζουσα φύση του πράγματος.

Ζημιές/ Φθορές Δωματίου

Σε περίπτωση φθοράς δωματίου ή άλλης περιουσίας που οφείλεται σε δόλο, βούληση ή αμέλεια, το ξενοδοχείο διατηρεί το δικαίωμα να προβεί σε χρέωση του ποσού της ζημίας που υπέστη, συμπεριλαμβανομένης της ζημίας λόγω διακοπής των δραστηριοτήτων, στην πιστωτική/ χρεωστική κάρτα του εγγεγραμμένου πελάτη. Στις περιπτώσεις όπου ο πελάτης δεν έχει πληρώσει με πιστωτική κάρτα, αλλά με μετρητά ή άλλο τρόπο, το ξενοδοχείο θα απαιτήσει την άμεση καταβολή του ποσού της ζημίας που υπέστη από τον πελάτη άλλως επιφυλάσσεται παντός νομίμου δικαιώματος του.

Συμπεριφορά πελατών

Οι πελάτες παρακαλούνται να μην προκαλούν όχληση, να συμπεριφέρονται κόσμια, καθώς και να σέβονται τους άλλους ενοίκους και το προσωπικό του ξενοδοχείου. Επίσης, όλοι οι ένοικοι οφείλουν να συμμορφώνονται με τους κανονισμούς του ξενοδοχείου, ενώ το ξενοδοχείο διατηρεί το δικαίωμα να αρνηθεί την πρόσβαση ή να εκδιώξει με κάθε επιφύλαξη οποιοδήποτε άτομο, την συμπεριφορά του οποίου θεωρεί επικριτέα. Σε αυτήν την περίπτωση, το ξενοδοχείο δεν υποχρεούται να καταβάλει καμία αποζημίωση.

ΟΙ ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ ΤΟΥ ΔΙΚΤΥΑΚΟΥ ΤΟΠΟΥ ΣΥΜΦΩΝΟΥΝ ΟΤΙ:

(α) θα χρησιμοποιούν τα πραγματικά τους στοιχεία (ονομ/νο, τηλέφωνο, e-mail κτλ.) στις φόρμες επικοινωνίας και (β) θα χρησιμοποιούν το site σύμφωνα με το νόμο και

τα χρηστά ήθη και δεν θα προβαίνουν σε ενέργειες ή παραλείψεις που μπορεί να προκαλέσουν βλάβη σε αυτό αλλά και σε οποιοδήποτε άλλο χρήστη ή και δίκτυα που είναι συνδεδεμένα με το site. Το κατάλυμα έχει το δικαίωμα να προσθέτει και να μεταβάλλει το περιεχόμενο ή τις υπηρεσίες του Δικτυακού Τόπου, καθώς και τους όρους χρήσης, όποτε κρίνει ότι είναι απαραίτητο και χωρίς προηγούμενη προειδοποίηση, με μόνη την ανακοίνωσή τους μέσω του Δικτυακού Τόπου.

ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ

Τα πνευματικά δικαιώματα του περιεχομένου (συμπεριλαμβανομένων κειμένων, γραφικών, εικόνων, φωτογραφιών και λογισμικού) και των υπηρεσιών του Δικτυακού Τόπου που έχουν εισαχθεί ή θα εισαχθούν στο διαδίκτυο, προστατεύονται από τους ελληνικούς, κοινοτικούς και διεθνείς νόμους περί πνευματικής ιδιοκτησίας και ανήκουν αποκλειστικά στο κατάλυμα. Τα ονόματα, εικόνες, λογότυπα, διακριτικά γνωρίσματα και εν γένει σήματα που εμφανίζονται στο Δικτυακό Τόπο είναι σήματα ιδιοκτησίας του καταλύματος ή σήματα των οποίων η χρήση έχει παραχωρηθεί νομίμως σε αυτή. Η εμφάνισή τους στον διαδικτυακό τόπο δεν θα πρέπει κατά κανένα τρόπο να εκληφθεί ως μεταβίβαση ή εκχώρηση άδειας ή δικαιώματος χρήσης τους. Ο Δικτυακός Τόπος ή οποιοδήποτε μέρος αυτού δεν μπορεί να αναπαραχθεί, αντιγραφεί, πωληθεί ή εκμεταλλευθεί εμπορικά για οποιονδήποτε σκοπό και με οποιονδήποτε τρόπο χωρίς τη ρητή έγκριση του ιδιοκτήτη του καταλύματος.

ΔΗΛΩΣΗ ΕΧΕΜΥΘΕΙΑΣ

Οι ερωτήσεις, οι αιτήσεις που συμπληρώνονται και γενικά η ηλεκτρονική αλληλογραφία θεωρούνται απόρρητες. Οι πληροφορίες που παρέχονται από τον επισκέπτη / χρήστη χρησιμοποιούνται μόνο για την αποστολή ηλεκτρονικής απάντησης και για μελλοντική ενημέρωση παρεχόμενων προσφορών προϊόντων και υπηρεσιών του ξενοδοχείου. Σε περίπτωση που ζητηθεί από τις Αρχές ή αν κριθεί ότι το περιεχόμενο των μηνυμάτων επισκεπτών / χρηστών βλάπτει την ιστοσελίδα, τα ανωτέρω θα μεταβιβάζονται και στις αρμόδιες Αρχές προκειμένου να: (α) προστατευθούμε ενάντια στη μη εξουσιοδοτημένη, στη μη σύμφωνη με τον νόμο και γενικά κακή χρήση του διαδικτυακού τόπου, αλλά και τα νόμιμα δικαιώματα μας και τα περιουσιακά μας στοιχεία και (β) να προστατεύσουμε την ασφάλεια, την περιουσία και τα νόμιμα δικαιώματα των υπολοίπων επισκεπτών / χρηστών και του καταναλωτικού κοινού.

ΣΥΝΔΕΣΜΟΙ ΣΕ ΑΥΤΟΝ ΤΟΝ ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΟ ΤΟΠΟ

Οποιαδήποτε αναφορά ή διασύνδεση (link) με άλλη ιστοσελίδα, παρέχεται για την διευκόλυνση των χρηστών μας και δεν είμαστε υπεύθυνοι για τα περιεχόμενα, το υλικό, τα προϊόντα και τις υπηρεσίες που παρέχονται στις ιστοσελίδες αυτές ή οποιουδήποτε συνδέσμου που περιλαμβάνεται σε μία συσχετιζόμενη με αυτές ιστοσελίδα, ή οποιωνδήποτε αλλαγών ή ενημερώσεων σε τέτοιες ιστοσελίδες.

ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΟΣ ΕΥΘΥΝΗΣ

Σε καμία περίπτωση το κατάλυμα ή οι εκπρόσωποί του δεν φέρουν ευθύνη για οποιαδήποτε απώλεια εσόδων ή ζημία ή βλάβη ή αποζημίωση, άμεση ή / και έμμεση, θετική ή / και αρνητική, συνδεδεμένη με οποιονδήποτε τρόπο με τη χρήση του Δικτυακού Τόπου.

ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ ΧΑΡΑΚΤΗΡΑ (N. 2472/1997)

Το κατάλυμα σας ενημερώνει ότι, για την καλύτερη και πληρέστερη εξυπηρέτηση σας μέσω του Δικτυακού Τόπου, επεξεργάζεται τα προσωπικά σας δεδομένα, βάσει του Ν. 2472/1997 και των σχετικών τροποποιήσεων του και σύμφωνα με τις ακόλουθες κατευθυντήριες γραμμές: μας δίνετε μόνο τα τυπικά σας στοιχεία, που αφορούν στην ομαλή ολοκλήρωση της κράτησής σας. Για αυτό το λόγο ζητάμε μόνο στοιχεία που είναι απαραίτητα για να προσωποποιήσουμε και να βελτιώσουμε την εξυπηρέτησή σας.

Το κατάλυμα με κανέναν τρόπο δεν αποκαλύπτει ή δημοσιοποιεί τα προσωπικά σας δεδομένα και τις πληροφορίες που μας εμπιστεύεστε. Τα προσωπικά δεδομένα τα οποία θέτετε στη διάθεσή μας με την χρήση του Δικτυακού Τόπου χρησιμοποιούνται αποκλειστικά για την εκτέλεση των κρατήσεών σας. Οι επισκέπτες / χρήστες κατά την παροχή των προσωπικών τους δεδομένων ενημερώνονται δια του παρόντος από το κατάλυμα και συναινούν και αποδέχονται την επικείμενη επεξεργασία των δεδομένων αυτών, για τις ανάγκες της ομαλής και ευχερούς μεταξύ των μερών συναλλαγής, καθώς επίσης και της διαβίβασης των στοιχείων αυτών σε αποδέκτες οι οποίοι θα προσδιορίζονται συγκεκριμένα και είναι οι υπάλληλοι και προστηθέντες της εταιρείας στα πλαίσια της διεκπεραίωσης της καταρτιζόμενης σύμβασης. Βεβαιώνεται ότι μόνο εξουσιοδοτημένοι υπάλληλοι έχουν πρόσβαση στα προσωπικά σας δεδομένα και μόνο όποτε αυτό είναι αναγκαίο, π.χ. για τη διεκπεραίωση των κρατήσεων. Κατά τα λοιπά το κατάλυμα δεσμεύεται να μην αποκαλύψει τα στοιχεία των πελατών του, εκτός αν έχει έγγραφη εξουσιοδότηση από τους ίδιους, ή αυτό επιβάλλεται από δικαστική απόφαση ή απόφαση άλλης Δημόσιας Αρχής.

ΕΦΑΡΜΟΣΤΕΟ ΔΙΚΑΙΟ – ΑΡΜΟΔΙΟΤΗΤΑ

Για κάθε διαφορά ή διένεξη που τυχόν προκύψει μεταξύ του ξενοδοχείου και του επισκέπτη / χρήστη στα πλαίσια χρήσης του Δικτυακού Τόπου, εφαρμοστέο συμφωνείται το Ελληνικό Δίκαιο και αρμόδια ορίζονται τα Δικαστήρια Αμαλιάδας.

ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΓΙΑ ΚΑΤΟΙΚΙΔΙΑ

Δεν θέλετε ή δεν μπορείτε να αποχωριστείτε τη μικρή σας συντροφιά; Στο GLARENTZA HOTEL είναι καλοδεχούμενη.

Χάρη στην υπηρεσία μας και τη φιλική διάθεση όλων εμάς, το κατοικίδιό σας, γατάκι ή σκυλάκι, θα απολαύσει εξίσου τη διαμονή του.
Οι πιστοποιημένοι σκύλοι οδηγοί, οι καθημερινοί φύλακες - άγγελοι ανθρώπων με πρόβλημα όρασης, είναι πάντα ευπρόσδεκτοι.

Για την καλύτερη διαμονή των κατοικιδίων σας, για την άνεση και την ασφάλεια όλων των επισκεπτών του ξενοδοχείου καθώς και του προσωπικού,
παρακαλούμε για την τήρηση των ακόλουθων κανόνων:

• Δεχόμαστε κατοικίδια κατόπιν ενημέρωσης.
• Σε κάθε δωμάτιο επιτρέπεται η παραμονή μέχρι ενός κατοικιδίου ζώου μικρού ή μεσαίου μεγέθους. Ερπετά απαγορεύονται.
• Επισκέπτες με κατοικίδια υποχρεούνται να φέρουν μαζί τους ενημερωμένο βιβλιάριο υγείας του κατοικιδίου που συνοδεύουν από εξουσιοδοτημένο κτηνίατρο. Το ξενοδοχείο δικαιούται να ζητήσει επίδειξη ενημερωμένου βιβλιαρίου υγείας
κατοικιδίου ανά πάσα στιγμή.
• Η παραμονή επιθετικών κατοικίδιών απαγορεύεται ρητά. Το κατάλυμα διατηρεί κάθε δικαίωμα αποβολής πελατών που συνοδεύουν κατοικίδιο το οποίο εκδήλωσε επιθετική συμπεριφορά έναντι άλλων επισκεπτών ή του προσωπικού του ξενοδοχείου.
• Τα κατοικίδια δεν εισέρχονται σε κοινόχρηστους χώρους όπως, το εστιατόριο.
• Κατά την παραμονή τους εκτός δωματίου και στους χώρους του ξενοδοχείου τα κατοικίδια απαιτείται να είναι διαρκώς με τον οδηγό περιπάτου.
• Οι ιδιοκτήτες των κατοικιδίων είναι υπεύθυνοι για τον καθαρισμό των απορριμμάτων των κατοικίδιων τους στα δωμάτια καθώς και σε όλους του ξενοδοχείου.
• Τα κατοικίδια θα πρέπει να ελέγχονται ώστε να μην ενοχλούνται οι υπόλοιποι πελάτες.
• Εάν το κατοικίδιό είναι ελεύθερο μέσα στο δωμάτιο επιβάλλεται να έχει τοποθετηθεί σήμα “μην ενοχλείτε” στην πόρτα.
Σε αυτή την περίπτωση το δωμάτιό σας ΔΕΝ θα δεχθεί υπηρεσία δωματίου.
Δεν θα φέρουμε καμία ευθύνη εάν το κατοικίδιό σας ελευθερωθεί εφόσον δεν υπάρχει το σήμα “μην ενοχλείτε”.

Για οποιαδήποτε διευκρίνιση παρακαλούμε απευθυνθείτε την υποδοχή του ξενοδοχείου.

Σας ευχαριστούμε για την συνεργασία.

TOP